Mår så bra av Akupunkturbehandlingen
Tack Maria för att du är så varm, inkännande och proffsig. Varje behandling är som att bli inlindad i en ”gosefilt” (både kroppsligt och själsligt).
– Lena H
Tack Maria för att du är så varm, inkännande och proffsig. Varje behandling är som att bli inlindad i en ”gosefilt” (både kroppsligt och själsligt).
– Lena H
”Jag kom till Maria för att jag behövde hjälp med min migrän. När jag började med behandlingen hade jag haft migränanfall ett par gånger i veckan under några månader. Efter fem behandlingar blev anfallen färre och lindrigare, och efter ytterligare ett par gånger är jag nere på ett anfall i månaden. Utöver akupunkturen lyssnar Maria och ger praktiska råd kring hur jag kan boosta behandlingen genom små förändringar i vardagen. Stort tack!”
/Lena
”Fina Maria har hjälpt mig via akupunkturbehandlingar att lindra mina värmevallningar som jag har lidit av.
Nu är jag så gott som återställd och vill därför rekommendera Maria samt ge högsta betyg för all hjälp och goda råd som jag har fått.
Kommer fortsätta att besöka henne igen och njuta av hennes behandlingar”
Kram Maria från Siv-Britt 🙏🧘♀️
Att komma till Maria är som att få ett Kinderägg. Man får tre upplevelser i en och samma förpackning. Förtroendeingivande och trösterikt samtal, hjälp med sina fysiska åkommor och problem, samt att öppna upp till andra dimensioner som hjälper en att kunna se saker och ting från helt nya vinklar. En mycket skicklig och inkännande terapeut. Tack från djupet av mitt hjärta, Maria! <3
-Ingela
Tack Petra för dina helande behandlingar. Du har med hjälp av all din kunskap och egna energi hjälpt mig igenom både fysiskt ont och vad det innebär att vara utbränd. Ingen annan terapeut hade kunnat ge den helheten du ger.
– Camilla
Hej Maria,
Jag vill bara skicka en hälsning och tack för hjälpen med axeln!
Den har mått bra sedan du ”pillade” i örat!
– Anna
Bästa!!! Så himla nöjd!! Gjort både bryn och läppar, båda vart Tiptop!
Rekommenderas starkt!
– Annette
Väldigt bra på att hitta triggerpunkten som behövde knådas.
– Tomas
Jag kände behovet av att maila till dig för att tacka för dina ovärderliga råd angående min kost och livsstil. Jag har nu lyckats lägga om min kost enligt dina rekommendationer och mår otroligt mycket bättre! Tack än en gång!
-Stella-